Dr. Ana Uka | Western Balkans University

Dr. Ana Uka

Shef Departamenti
Departamenti i Infermierisë dhe Fizioterapisë
Fakulteti i Shkencave Mjekësore Teknike
Bio
Edukimi
Publikime
Dr. Ana Uka ka mbaruar studimet Bachelor dhe Master Shkencor në Psikologji Këshillimi dhe të Familjes në Universitetin e Stambollit dhe Universitetin Leiden, Hollandë. Studimet doktorale i ka përfunduar mbi Psikologjinë e Familjes dhe Komunitetit në Institutin e Familjes dhe Jetës në Komunitet në Universitetin Clemson në Karolinën e Jugut, SHBA. Ajo ka punuar si eksperte (psikologe) nëpërmjet Këshillit të Programeve Ndërkombëtare dhe Programeve Ndërkombëtare të Columbus-it (CIPUSA & CIP) të Departamentit Amerikan të Shtetit në disa qendra dhe shkolla. Ajo ka punuar si pedagoge me kohë të plotë që prej vitit 2012 ku ka mbajtur disa pozicione si zv.përgjegjëse  dhe përgjegjëse e Departamentit të Shkencave të Edukimit (2019-2020), përgjegjëse e Departamentit të Edukimit dhe Gjuhës Angleze (2020-2022), përgjegjëse e Zyrës së Marrëdhënieve me Jashtë (2018-2022) dhe drejtore e Qendrës Kërkimore për Zhvillim të Qëndrueshëm dhe Inovacion (2022-2024) pranë Kolegjit Universitar Bedër. Aktualisht Dr. Uka është përgjegjëse e Departamentit të Infermierisë dhe Fizioterapisë në WBU ku edhe lektron në lëndët e psikologjisë dhe metodave kërkimore. Gjithashtu ka drejtuar si  kryeredaktore revistën shkencore Beder Journal of Educational Sciences (BJES) (2020-2024). Dr. Uka vijon të jetë bashkëpunëtore në disa projekte kombëtare dhe ndërkombëtare si dhe bashkautore në shumë artikuj shkencorë me studiues nga vendi dhe të huaj. Gjithashtu bashkëpunon në disa projekte ndërkombëtare me lidership të Universitetit të Coimbrës, Portugali, Universitetit të Vjenës, Austri dhe Universitetit të Seviljës, Spanjë në fushën e “Depresionit Perinatal tek Nënat”, “Stresi Perinatal tek Nënat”, “Sfidave të Edukimit të të Rinjve Gjatë Pandemisë në Europë” dhe “Suporti i Familjes për Mirëqenien e Fëmijëve në Europë” në kuadër të projekteve COST Actions – Horizon 2020.
  • 2002-2006 – Bachelor në Shkenca Edukimi – Psikologji Këshillimi dhe Orientimi Universiteti i Stambollit, Istanbul, Turqi
  • 2010-2012 – Master i Shkencave në Studime mbi Psikologjinë e Familjes dhe Fëmijës Universiteti Leiden, Leiden, Hollandë
  • 2013 – 2019 – Doktoraturë në Studime mbi Psikologjinë e Familjes dhe Komunitetit Universiteti Clemson, Karolina e Jugut, SHBA
PUBLISHED ARTICLES IN JOURNALS
1.      Bina, R., Uka, A., Costa, R., & Tuval-Mashiach, R. (2024). Seeking help for perinatal depression and anxiety: a systematic review of systematic reviews from an interdependent perspective. Journal of Public Health, fdae125.  
 
2.      Bernedo, I. M., Almeida, A., Byrne, S., González-Pasarín, L., Pećnik, N., Cruz, O., Uka, A., ... & Šumskaitė, L. (2024). The use of evidence-based programmes in family support across Europe: A comparative survey study. Children and Youth Services Review, 158, 107455. https://doi.org/10.1016/j.childyouth.2024.107455
 
3.      Rodríguez-Muñoz, M. F., Chrzan-Dętkoś, M., Uka, A., García-López, H. S., Krupelnytska, L., Morozova-Larina, O., ... & Le, H. N. (2023). The impact of the war in Ukraine on the perinatal period: Perinatal mental health for refugee women (pmh-rw) protocol. Frontiers in Psychology, Sec. Health Psychology, 14, 1152478.  doi: 10.3389/fpsyg.2023.1152478
 
4.      Mesquita, A., Costa, R., Bina, R., Cadarso-Suárez, C., Gude, F., Díaz-Louzao, C., ... Uka, A. & Motrico, E. (2023). A cross-country study on the impact of governmental responses to the COVID-19 pandemic on perinatal mental health. Scientific reports, 13(1), 2805.  https://doi.org/10.1038/s41598-023-29300-w
 
5.      Rodríguez-Muñoz, M. F., Radoš, S. N., Uka, A., Marques, M., Maia, B. R., Matos, M., ... & Liakea, I. (2023). Effectiveness of the third wave cognitive behavior therapy for peripartum depression treatment-a systematic review. Midwifery, 103865.  https://doi.org/10.1016/j.midw.2023.103865
 
6.      Mëhalla, E., & Uka, A. (2023). A Review on the Psychological Well-Being of Workers at Workplace and Its Implications. Beder Journal of Educational Sciences 27(1), 25-36. Doi:10.5281/zenodo.10993714
 
7.      Lleshi, A., & Uka, A. (2023). The Role and the Challenges of Teacher Assistants in Integrating Children with Special Needs in Regular/Mainstream Classes. Beder Journal of Educational Sciences 27(1), 1-13. Doi:10.5281/zenodo.10987060
 
8.      Xhomara, V., & Uka, A. (2022). Creativity in Education: Fostering Creativity in the Classroom Using Creative Teaching Methods Beder Journal of Educational Sciences 26(2), 2-29. Doi:10.5281/zenodo.8068813

9.      Pelikan, E. R., Korlat, S., Reiter, J., Holzer, J., Mayerhofer, M., Schober, B., ...Uka, A. … & Lüftenegger, M. (2021). Distance learning in higher education during COVID-19: The role of basic psychological needs and intrinsic motivation for persistence and procrastination–a multi-country study. PloS one, 16(10), e0257346. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0257346
 
10.  Uka, A., & Prendi, A. (2021). Motivation as an indicator of performance and productivity from the perspective of employees. Management & Marketing, 16(3), 268-285. DOI: 10.2478/mmcks-2021-0016.
 
11.  Kurti, R., & Uka, A. (2021). Teachers’ challenges and effective teaching strategies towards English language learners. Beder Journal of Educational Sciences 25(2), 36-66.
 
12.  Bicaku, J. & Uka, A. (2021). Educational games as means to promote better learning among school-aged children. Beder Journal of Educational Sciences 24(2), 57-93.
 
13.  Uka, A., & Uka, A. (2020). The effect of students’ experience with the transition from primary to secondary school on self-regulated learning and motivation. Sustainability, 12(20), 8519. https://doi.org/10.3390/su12208519
 
14.  Uka, A. (2015). Students’ educational and occupational aspirations predicted by parents’ and adolescents’ characteristics. European Journal of Social Science Education and Research, 2(2), 56-67.
 
15.  Uka, A. (2014). Student satisfaction as an indicator of quality in higher education. Journal of educational and instructional studies in the world, 4(3), 6-10.
 
16.  Uka, A. (2014). The Impact of Risk Behaviors on Violence among High School Students. Journal of Educational and Social Research, 4.

CONFERENCE PROCEEDINGS PAPERS
1.      Uka, A. (2024). Students’ challenges and experiences with digital teaching and learning during Covid-19 pandemic: A case of Albania. Proceedings of TLECONF - 7th International Academic Conference on Teaching, Learning and Education, 1(1), pp. 103-111, 19-21 April 2024, Athens, Greece. https://doi.org/10.33422/tleconf.v1i1.345
 
2.      Uka, A. (2024). Examining associations between perceived parental support and student’s learning wellbeing during online learning under Covid-19 conditions. Proceedings of INTCESS 2024- 11th International Conference on Education & Social Sciences, Istanbul, Turkey, pp106-112. ISBN: 978-605-72065-5-8. https://doi.org/10.5281/zenodo.10475606
 
3.      Uka, A. (2023). The effect of perceived parental support on university student's learning factors in higher education. Proceedings of IECESS – International Euroasian Conference on Educational and Social Studies, pp.160-179. Nov. 30 – Dec. 3, Granada, Spain. E-ISBN: 978-625-94101-3-

4.      Uka, A. (2023). Reintegrating mothers and children returnees from conflict zones. The role of religion and gender. Abstract book of MIGREL International Conference – “Migration, Religion and Intercultural Relations”, June 14-16, 2023, VID, Stavanger, Norway

5.      Uka, A. (2023). Age, gender and urbanicity differences on youth civic engagement. Proceedings of IECSS – International Euroasian Conference on Educational and Social Studies, pp. 520-533, Nov. 30 – Dec. 3, Granada, Spain. E-ISBN: 978-625-94101-3-5

6.      Uka, A. & Lala, B. (2022). Causes and Effects of Bullying in Schools (Age 12-15) and Teachers’ Role on Preventing it. Proceedings of 8th International Conference on Education and Social Sciences – “New Perspectives in Education and Social Sciences”, pp. 14-43, 20 May, 2022, Beder University College, Tirana, Albania. ISBN: 978-9928-4590-8-4

7.       Uka A. & Prendi, A. (2021). Psychological basic needs and gender as predictors of student wellbeing during the global pandemic of Covid-19. Proceedings of ICLEL 2021 - 7th International Conference on Lifelong Education and Leadership for all, August 24-26, 2021, International University of Sarajevo- Bosnia & Herzegovina.

8.      Uka, A. & Lala, B. (2022). Causes and Effects of Bullying in Schools (Age 12-15) and Teachers’ Role on Preventing it. Proceedings of 8th International Conference on Education and Social Sciences – “New Perspectives in Education and Social Sciences”, pp. 14-43, 20 May, 2022, Beder University College, Tirana, Albania. ISBN: 978-9928-4590-8-4